Per què fer-me membre del Programa Alumni?

Per què me n'he de fer membre?

El Programa Alumni està format pels antics alumnes de la UPF Barcelona School of Management i de l'UPF-IDEC que han cursat i finalitzat amb èxit un màster o un postgrau de 15 crèdits ECTS o més.

De quins avantatges puc gaudir per pertànyer al Programa Alumni?

• Et beneficiaràs de descomptes en els pròxims màsters i postgraus que estudiïs amb nosaltres. Sent Alumni optaràs a descomptes en formació i cursos d'idiomes.
  • Tindràs accés il·limitat a la nostra borsa de treball. Sent Alumni conservaràs els codis del Campus Treball i podràs consultar les ofertes disponibles.
  • Podràs participar en tots els nostres tallers i xerrades d'actualització professional. Sent Alumni t'assabentaràs abans que ningú de quines personalitats ens visiten i quines activitats oferim.
  • Rebràs un carnet d'estudiant que et permetrà seguir gaudint dels serveis de la UPF. Sent Alumni podràs inscriure't a les activitats del SACU i utilitzar les biblioteques i espais de la Universitat.
  • Podràs organitzar els teus esdeveniments a les nostres instal·lacions. Si ets membre del Programa Alumni tindràs descomptes especials en el lloguer d'espais del nostre Edifici Balmes per fer-hi les teves reunions i esdeveniments corporatius.
  • Podràs contractar estudiants i exalumnes UPF per a la teva empresa. El programa Recruit Talent d'Alumni posa a disposició de les empreses els CV d'estudiants actuals i també d'antics alumnes professionals amb formació de màster i postgrau.
  • Si tens una idea de negoci, t'ajudarem a posar-la en marxa. La Universitat Pompeu Fabra disposa de la Unitat d'Innovació UPF Business Shuttle, un espai equipat amb recursos i serveis per a emprenedors. Si ets membre del Programa Alumni, tindràs accés a tot el que ofereix.
  • Compartiràs la teva experiència amb futurs estudiants. Mitjançant el nostre programa d'ambaixadors Alumni podràs ajudar futurs estudiants locals i internacionals quan arribin a la nostra escola.
  • Mantindràs el contacte amb els teus antics companys de classe. Us podreu retrobar a les nostres Tardes Alumni i a les trobades anuals, i compartir experiències.