Club Legal Compliance

El Club Legal Compliance està format per membres Alumni del Postgrau en Compliance de la UPFBarcelona School of Management i de la Universitat Carlos III de Madrid. Els seus membres es reuneixen periòdicament a Barcelona per organitzar i celebrar activitats de networking i posar-se al dia de les darreres novetats en legal compliance.

El Club Legal Compliance disposa d'un espai propi a l'Edifici Balmes de la UPFBarcelona School of Management, l'Alumni Meeting Point, i s'estructura en dos grups de treball:

• Grup de networking i col·laboració: Organitza sessions amb exalumnes, professors i col·laboradors del Postgrau en Compliance en les quals es comparteix informació sobre les últimes notícies del sector i es resolen dubtes professionals. Un dels seus objectius és la creació d'un directori d'experts en legal compliance a escala nacional.
  • Grup d'opinió: la seva missió és augmentar la presència la visibilitat mediàtica d'aquesta professió mitjançant un blog propi, la divulgació de notícies i articles especialitzats i la promoció d'activitats i debats relacionats amb el sector. Aquest grup treballa en la creació d'eines informatives i de consulta sobre temes relacionats amb legal compliance i té com a objectiu convertir-se en un generador d'opinió referent a Espanya.

Si vols formar part del Club Legal Compliance fes-te Alumni i escriu-nos a alumni@bsm.upf.edu.