Transformació: el nou tema de debat dels nostres experts en el desè Quorum

[23/11/16]

transformación quorumLa desena edició del monogràfic Quorum, el blog de debat i reflexió de la UPF Barcelona School of Management, es focalitza en la transformació continua del nostre món.

Vivim en un món de canvis ràpids i constants, sorgeixen noves professions o es reinventen les que ja existeixen. Les empreses i la societat reclamen noves competències als professionals: més capacitat de crear solucions noves a problemes complexos, criteri per treballar amb dades, pensament holístic, analític i crític. Professionalitzar-se avui no respon únicament a un interès per especialitzar-se o reciclar-se en coneixements adquirís, hi ha una voluntat d'aprendre a resoldre a les noves necessitats canviants.

Participen en aquesta edició del Quorum:

• Daniel Sánchez Crespo: Director acadèmic del Màster en Creació de Videojocs de la UPF Barcelona School of Management.
  • Jordi Perramon: director acadèmic del Màster en Gestió Financera i Auditoria de l'Empresa de la UPF Barceona School of Management.
  • Jordi Torrents: fundador de Collaborabrands i director del Màster en Gestió Estratègica de la Marca de la UPF Barcelona School of Management.
  • Luz Parrondo: Professora d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.
  • Manel Guerris: enginyer industrial i expert en Business Analytics. Imparteix Big Data i Gestió basada en l'Evidència a la UPF BarcelonaSchool of Management.
  • Maria Munné: codirectora del Màster en Mediació Professional de la UPF Barcelona School of Management.
  • Enric Sierra: Sotsdirector de LaVanguardia.com

Els nostres experts acadèmics ens parlen de l'actitud envers el coneixement i la formació superior com una experiència vital en si mateixa que transforma les persones i les capacita per afrontar nous reptes i trobar solucions transformadores per la societat.