Marketing amb Bus aproparà els estudiants de la UPF Barcelona School of Management a directors de marquèting

[11/11/16]
  • marketing in busEls alumnes de la UPF Barcelona School of Management seran els primers a participar en aquesta iniciativa organitzada pel Club Màrqueting Barcelona amb la col·laboració de Moritz Barcelona i ARTYPLAN.

La primera edició del Marketing amb Bus se celebrarà el proper 21 de novembre i hi participaran 6 estudiants de la UPF Barcelona School of Management, a bord del Bus que dirigirà un xofer de Moritz, i aniran acompanyats per Xavier Mas, Director de Màrqueting de CaixaBank.

Durant tres hores podran interactuar amb l'expert en màrqueting gaudint d'un passeig per Barcelona i fent una parada a les instal·lacions de Moritz per prendre una cervesa.

El dilluns 21 de novembre a les 15h el Marketing Bus recollirà als 6 alumnes de la UPF Barcelona School of Management perquè gaudeixin de 3 hores de pur màrqueting a bord del bus de Moritz Barcelona.

Així doncs, la intenció de l'associació és realitzar més edicions periòdicament per donar l'oportunitat a més alumnes d'altres universitats que estiguin interessats a viure aquesta experiència tan enriquidora.

Per seguir i comentar l'esdeveniment a través de xarxes socials s'ha creat el hashtag #MKTBUSBCN