La nova gestió del talent a l'era digital: El Chief Talent Officer

22/09/2017 - 09:00
Lloc:
Email de contacte:

En els últims anys, l'entorn competitiu ha canviat radicalment i la gestió estratègica del talent és la clau per guanyar i per aconseguir la supervivència. Per aquest motiu, la UPF Barcelona School of Management i Manum Consulting Group, et conviden a participar en la sessió del dia 22 de setembre, a les 9: 00h emmarcada en la temàtica: "La nova gestió del Talent en l'era digital: El Chief Talent Officer ".

La sessió serà impartida pel president de Manum Consulting Group, per consultors experts en la matèria i per representants d'empreses dedicades a aquesta àrea del negoci. A més a més, comptarem amb un espai per a networking i presentarem l’Excecutive Course que la UPF Barcelona School of Management i Manum han creat per als professionals d'aquesta indústria.

Data: 22 de setembre

Hora: de 9:00 a 11: 00h.

Lloc: UPF Barcelona School of Management (Carrer Balmes 132-134. 08008 Barcelona).

Inscriu-te aquí

Programa de la sessió:

9.00 - 09:10. Recepció de participants

9.10 - 09:40. "La figura del Chief Talent Officer". Juan Luis Fernández - President Executiu de Manum Consulting Group i Director del Talent Management program a la UPF Barcelona School of Management

9.40 - 10:05. "Eines del CTO per aconseguir l'èxit". Marc Altimiras - EMEA South Sales Director d'Cornerstone on Demand

10.05 - 10:20. Coffee break & networking

10.20 - 10:50. "Talent Management 2017" i presentació de l'Executive Course. Alberto San Pedro - Soci-Consultor de Manum Consulting Group

10.50 - 11.00h. Precs, preguntes i tancament.

Per a més informació o preguntes, escriu-nos a: info@bsm.upf.edu

T'esperem!