Conferència de Richard Gringas, director de Google News, a l'Argentina

[27/10/16]

La UPF Barcelona School of Management, TN.com.ar i Google Argentina han convidat Richard Gingras, responsable mundial de Google News i un dels més importants referents mundials en periodisme digital, a impartir una xerrada oberta al públic que tindrà lloc el proper dimecres 2 de novembre a les 18:00h. a l'Auditori de TN, a Buenos Aires (Argentina). L'assistència requereix registre previ ja que les places són limitades.

Richard Gingras parlarà sobre el futur del periodisme en la transformació digital i oferirà la seva visió sobre l'evolució de la professió i les noves oportunitats de negoci.

Per assistir a la xerrada, cal emplenar el següent formulari.

La UPF Barcelona School of Management, TN.com.ar i Google Argentina col·laboren des de fa cinc anys en el postgrau en Periodisme Digital que s'imparteix a Argentina. Aquest postgrau es dirigeix a titulats universitaris i professionals que vulguin formar-se en les noves eines de la comunicació 2.0 així com a periodistes en exercici o acabats de llicenciar que vulguin reciclar-se en el sector dels nous formats digitals, rutines i productes sorgits a partir de la unió dels processos de digitalització i de participació en els productes periodístics i comunicatius.