Com fer presentacions públiques eficaces

28/06/2017 - 19:00
Lloc:
Email de contacte:

Presentar públicament és una tècnica que sovint es confon amb un art. Necessita tècnica, pot generar emoció i fins pot ser bella però el més important és que aconsegueixi els objectius i per tant que sigui eficaç. Per aconseguir-ho hem de posar el focus en quatre aspectes: posicionament del que parla (el que emet), característiques del que es diu (el missatge), condicions que influeixen en l'escolta (soroll) i anàlisi de l'audiència (el que escolta) . Dominar aquests quatre aspectes en un món en què cada vegada s'escolta menys i es mira més és la clau de l'èxit d'una presentació pública.

Joan Francesc Cànovas

Ponent: Francesc Cànovas. Periodista. Consultor Especialitzat en formació de Portaveus, comunicació de crisi i institucional i periodista. Professor associat de la Facultat de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra. També ha estat director de l'Oficina de Comunicació del Govern de la Generalitat de Catalunya i conseller del Consell d'Administració de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió.

PLACES ESGOTADES!

Data: 28 de juny de 19:00 a 20:30

Lloc: UPF Barcelona School of Management (c/Balmes 132)

Conferència gratuïta. Aquesta formació està restringida als estudiants i exalumnes de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC. Només els Alumnis de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC (inscrits en el programa Alumni) podran portar un convidat. Tant l'Alumni com el seu convidat s'hauran d'inscriure a través del formulari de la conferència.